Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bbpress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/vhosts/45community.nl/httpdocs/wp-includes/functions.php on line 6114
Navigatie met TomTom - 45 Community

Community

Forum

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Arjan
    Deelnemer

Volgend jaar heb ik mn eerste brommobiel als het mee zit maar nu is mn vraag als ik een TomTom koop kan ik dan zeggen zonder snelweg? En dan ik dan ook echt niet op de snelweg ?? . Of hoe doen jullie het met rijden want ik wil straks naar me vriendin toe als voorbeeld die in Breda woont.

Leendert bij Kronkelroutes
    Sleutelbeheerder

Hoi Arjan,

Op mijn website (link hieronder) staat hoe je met de TomTom Go app Kronkelroutes (Apple) of Spannend (Android) kan kiezen. En hoe je met een beetje voorbereiding online je route veilig kunt plannen. Er staan nog veel meer handige tips.

Hoe plan je veilig jouw route?

Met alleen Vermijd snelwegen instellen op een TomTom apparaat of in de Go app zal je nog steeds op de snelweg terecht kunnen komen (al is die kans wel kleiner).

Arjan
    Deelnemer

Ik heb net gekeken op plan.tomtom.com en dat lijkt mij een zeer goede Tom Tom voor je brommobiel kan iemand dat beamen of heeft juist iemand anders ideeën.

Want ik mag binnen kort een autotje komen en dan wil ik toch wel graag weten welke je het beste kan gebruiken

BROMBROM
    Sleutelbeheerder

Er is geen ideale of beste navigatie voor brommobielen maar met een beetje extra werk kan je een navigatie app wel geschikt maken voor brommobielen. Dat kan met Google Maps, Garmin, Here of TomTom, dat is afhankelijk van jouw voorkeur. Zolang je extra tussenpunten kan toevoegen in een app en snelwegen vermijden is een optie dan is het een geschikte app. De Crux zit ‘m in die voorbereiding (met Plan/MyDrive van TomTom of Google Street View bijvoorbeeld) waardoor je ervoor kan zorgen dat je ook daadwerkelijk autowegen en C9 borden vermijd.

Arjan
    Deelnemer

Beste brombrom wat word er dan bedoelt met tussenpunten .

( Ja sorry ben nog echt een leek daar in?

BROMBROM
    Sleutelbeheerder

In het antwoord van Leendert hierboven is een link. Klik op die link en lees de tekst. Bekijk het hele filmpje. Het is niet moeilijk.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.