Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bbpress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/vhosts/45community.nl/httpdocs/wp-includes/functions.php on line 6114
Jouw eerste brommobiel - 45 Community

Community

Forum

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Leendert bij Kronkelroutes
    Sleutelbeheerder

Wat was jouw eerste brommobiel? Heb je er een leuk verhaal bij? Laat maar zien!

Boaty McBoat Face

Dit was mijn eerste, Boaty McBoatNoise, en hij rook lekker nostalgisch naar olie en diesel – aan de binnenkant. Ik was meteen verslaafd en wilde niks anders meer.

Katootje
    Deelnemer

Ik reed een aixam revolution in 2001. Ding reed 90. Ging er mee over de Maasboulevard in Rotterdam woonde er toen. Al die jonge pikkies in een VW gassen voor het stoplicht. Zo lachen stond er vol met cameras maar we hadden toen nog geen kentekenplaat. Dus hun allemaal een bekeuring en ik in deuk.

• Deze reactie is gewijzigd 10 maanden, 2 weken geleden door Katootje. Reden: Drukte per ongeluk op verzenden
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.